Kaunista kiitosta tuli kanta-asiakkaalta, joka teki tilauksen puhelimitse. Kun laskun loppusumma jäi alle tuon 20 euron, että kanta-asiakas saa pakettinsa ilman toimituskuluja (jäi noin 1.50) vajaaksi, laitoin asiakkaalle vielä perään sähköpostia, jos hän haluaisi tilata lisää jotain, että saa tuon 20 euron täytyy, niin saa ilman kuluja. Sain loistavat kiitokset hyvästä palvelusta. Tästä tuli mieleen, että vuosia sitten kun olin vielä IT-alalla töissä, yritin järjestää asiakkaan tietokoneen korjausta, mutta asiakas oli niin kiireinen, että ei siitä meinannut mitään tulla. No vihdoin sain sitten sovittua, että huoltomies käy vaihtamassa tarvittavan osan (eihän koneita enää korjata, vaan vaihdetaan vaan uusi osa rikkinäisen tilalle) golfkentällä asiakkaan pelatessa. Sain asiakkaalta aivan huippupalautetta ja lupasi käyttää yrityksemme palveluja aina kun mahdollista. Esimies haukkui pystyyn, koska asiakaspalvelu oli liian hyvää...
Olin jo tuolloin perustanut Craftnetshopin ja silloin ajattelin, että sellaista asiaa ei olekaan kuin liian hyvä asiakaspalvelu!